Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:16:13+02:00
When i brush my teeth I use only alittle of water.
When I'm going to other room I turn light off in the others
I alwys take glass and plastic to special rubbishes
2010-04-12T18:17:38+02:00
Prąd oszczędza się poprzez używanie energooszczędnych żarówek. Natomiast wodę przez unikanie mycia pod bieżącą wodą. Śmieci segreguje się wrzucając plastik do żółtego worka bądz kubła, szkło do zielonego a papier do niebieskiego .
2010-04-12T18:20:05+02:00
Najlepiej brać prysznic ( jeśli chodzi o mycie siebie) .
A jeśli się bierze kąpiel to stać koło wanny i pilnować, żeby za dużo nie naleciało ( nie wypływało) .
A jeśli chodzi o segregację to w domu do jednego worka dawać butelki ( jak się wyrzuca to się worek daje do innego kontenera )
osobno szkło, papier .
Aby potem łatwo powrzucać do wyznaczonych kontenerów ;)
Na plastik jest żółty.
Na papier jest niebieski.
Na szkło jest zielony.
Do oszczędzania prądu najlepsze są żarówki energooszczędne ;) .