Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:00:05+01:00
280=100%
280:100=1%=2,8
126:2,8=45%
ODP: Bilety ulgowe stanowia 45% wszystkich sprzedanych biletow
1 5 1
2009-11-04T14:00:57+01:00
Układamy proporcję:

x-procent biletów ulgowych
280-100%
126-x

280*x=12600%/:280
x=45%
1 5 1
2009-11-04T14:14:35+01:00
280 - 100%
126 - x%

280x = 100 razy 126
280x = 12600 / 280
x = 45

Odp. stanowily 45 %
1 5 1