Odpowiedzi

2009-11-04T14:00:28+01:00
Bo jest głupia, sławna tylko dlatego, że dzięki wpływowej rodzince udało jej się wygrać casting, a poza tym w każdej gazecie o niej piszą :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:02:08+01:00
Spoko, ale pytanie xD

wiec, nienawidzę hanny Montany, ponieważ to rozpiesczony bachor, który chce byc wielką gwiazdą ale musie to nie udaje. Jeszcze jej nienawidze dlatego, ze serial jest glupi i za to ze zle wplywa na swoje fanki :P ja na szczescie nie jestem jej fanką, Littlegirl załóz grupę Anty Miley xD Pozdrawiam :)
2 5 2
2009-11-04T14:04:10+01:00
Hanna Montana to serial komediowy emitowany w polskiej telewizji od 2006 roku.
Nie jestem fanką tej serii ponieważ nie podoba mi się przesłanie, które niesie ze sobą. Serial opowiada o przygodach nastolatki prowadzącej podwójne życie - pokazuje, jak łatwo można kogoś okłamać i jak wielkim powodzeniem się to cieszy. Być może dziwne jest moje podejście, ale udawanie innej osoby to najzwyklejsze w świecie kłamstwo. Główna bohaterka to infantylna, cukierkowa księżniczka, która w realnym życiu nie dałaby sobie rady.
Serial i jej bohaterka nie przekazują treści nad którymi warto by zasiąść i pomyśleć. Dlatego też nie przepadam ani za bohaterką, ani za serialem. Scenarzyści wykreowali historię, która ukazuje spełnienie typowego American dream a lolitkowatą bohaterkę uczynili idolką dzieciaków.