Odpowiedzi

2009-11-04T14:06:39+01:00
W=F×s
W=60kg×10N/kg×15m=9000J=9kJ <-praca
P=9000J÷20s=450W <-moc

Odp. Wykonano pracę 9kJ a moc wynosiła 450W.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:07:54+01:00
Dane:
m=60 kg
h=15 m
t=20 sek.
g= 10 m/s²

Szukane:
W=?
P=?


W= m × g × h = 60 kg × 10m/s² × 15 m = 600 × 15 = 9000 J
P= ⅕W ÷ t = 9000J ÷ 20 sek. = 450 W
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T14:52:38+01:00
Dane:
m=60 kg
h=15 m
t=20 sek.
g= 10 m/s²

W= m × g × h = 60 kg × 10m/s² × 15 m = 600 × 15 = 9000 J
P= ⅕W ÷ t = 9000J ÷ 20 sek. = 450 W