Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:19:49+02:00
dymorfizm płciowy jest to jeden z rodzajów dymorfizmu. Polega on na występowaniu różnic w budowie ciała (wielkość, kształt) pomiędzy samcem i samicą tego samego gatunku. Obserwujemy rożne natężenie dymorfizmu płciowego w zależności od gatunku.

:)
35 4 35
2010-04-12T18:20:14+02:00
Dymorfizm płciowy, zróżnicowanie osobników męskich i żeńskich tego samego gatunku
4 3 4
2010-04-12T18:21:03+02:00
Dymorfizm płciowy występuje wtedy gdy organizmy płci męskiej i zeńskiej różnią sie wyglądem.
2 3 2