Odpowiedzi

2010-04-12T18:21:48+02:00
Szydło - szydzić - szydełkować
piosenka - piosenkarz - piosenkarka
martwić - zamartwiać - zmartwienie
czar - czarodziej - czarownica

licze na naj
50 2 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:21:55+02:00
Szydło- szydełko- szydełkować
piosenka- piosenkarz- piosenkarka
martwić się- zmartwić się- zmartwienie
czarować- czarownik- czarownica
:)
54 4 54
2010-04-12T18:23:05+02:00
Szydałko, szydełkowanie, szydałkować
piosenka, piosenkarz, piosenkarka
martwić sie, martwienie sie, martwienie
czarować, czarownice, czarownica
18 2 18