Odpowiedzi

2010-04-12T18:27:32+02:00
Zmęczenie
gorsza wydajność nauki
trudności w skupieniu nauki
zaburzenia orientacji
drażliwość
podwyższone ciśnienie krwi
bóle i zawroty głowy
czasowe lub trwałe uszkodzenia słuchu
przedwczesne starzenie
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:31:14+02:00
Wpływ hałasu na zdrowie człowieka

Hałas powoduje bóle i zawroty głowy .Często jest przyczyną przemęczenia ,drażliwości .Podyższa on również ciśnienie krwi.Jest przyczyną osłabienia się słuchu chwilowego lub długotrwałego oraz całkowitej utraty słuchu.
167 4 167