Odpowiedzi

2009-11-04T14:15:08+01:00
12-(4*2)=12-8=4
odp.: Za dwie pary spodni i bluzę, trzeba będzie zapłacić o 4% więcej.
5 1 5
2009-11-04T14:21:30+01:00
4% * 2 = 8%
12% - 8% = 4%
odp. Za dwie pary spodni i bluzę trzeba zapłacić o 4% więcej.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:37:26+01:00
4% * 2 = 8% ----> 2 pary spodni
12% - 8% = 4% ----> bluza - spodnie
odp. Za 1 bluzę i 2 pary spodni trzeba zapłacić o 4% więcej.
7 1 7