Odpowiedzi

2010-04-12T18:23:05+02:00
Myślę że dlatego, że on potrafił każdego zrozumieć i nikogo niepotępiał ;)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:25:17+02:00
Moim zdaniem jest tak dlatego iż Jan pAWEŁ 2 był niewzwyklą osobą. jego serce wciąż było otwarte dla wszystkich ludzi . Nie tylko wierzących pobożnych lecz także dla osób którzy czynią zło . Starał się on takich ludzi zmnienić , tak by byli bliżej bOGA. |Tylko z bogiem można prowadzić szczęśliwe życie. Jan Paweł 2 odwiedził prawię cały świat , odbył wiel podróży do różnych zakątków świata i tam wszystkich głosił ewangeli.ę , słow boże. :)
2 2 2