Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:25:52+02:00
A)Polowanie drapieżnika jest udane gdy złapie upatrzoną przez siebie zdobycz.
b)Hiena ,lew,tygrys,
1 5 1
2010-04-12T18:27:01+02:00
1. gdy złapie i zabije ofiarę.
2.tygrys, wilk, jastrząb,
1 5 1
2010-04-12T18:27:40+02:00
1) Polowanie można uważać za udane , jezeli drapieżnik upoluje zwierzynę.
2) - lew
- gepard
-orzeł
- sokół
- niedźwiedź
1 5 1