Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:30:55+02:00
Żyjemy w kraju wolnym,demokratycznym, w którym każdy ma prawo do głosu, do wypowiedzenia własnego zdania. Panuje tzw. wolnośc słowa. Kazdy z nas może wyrażac swoje opinie, poglądy, oczywiscie zachowujac normy dobrego zachowania ;)
1 2 1
2010-04-12T18:34:24+02:00
"Każdy człowiek ma prawo wolności opinii i wyrażania'' to znaczy że nikt nie może nas do niczego zmusić, bo mamy prawo do swojej opinii i wolności.
Żyjemy w kraju gdzie każdy ma prawo do własnej opinii.
1 2 1