Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:44:54+02:00
NiuTon
ampEr
sieMens
toPnienie
hErc
wRzenie
teslA
woltT
niUton
watomieRz
wAt

1,jednostka siły
2,.jednostka natężęnia prądu elektrycznego to;
3.jednostka przewodności elektrycznej
4,Zjawisko fizyczne które posłużyło do wyznaczenia punktu zerowego w skali Celsjusza
5. jednostka częstotliwości
6.Zjawisko fizyczne które posłużyło do wyznaczenia punktu 100 stopni w skali Celsjusza.
7,jednostka indykacji magnetycznej
8,jednostka napięcia elektrycznego i siły elektromotorycznej
9,jednostka siły
10,nazwa miernika mocy to;
11.jednostka mocy

(mam nadzieje że się przyda..)
1 5 1
2010-04-12T18:54:18+02:00
1.Przyrząd do mierzenia temperatury. (termometr)
2.Woda w 100 οC ...(wrze)
3.Obserwowane w atmosferze, skupiska pary wodnej. (chmury)
4.Warunki meteorologiczne na danym obszarze. (pogoda)
5.Jeden z opadów atmosferycznych. (deszcz)
6.Jedna ze skal pomiaru temperatury. (skala Fahrenheita)
7.Ruch powietrza. (wiatr)
8.Jego procentowa zawartość w powietrzu wynosi 20,946%. (tlen)
9.Intensywne opady deszczu, którym towarzyszą wyładowania elektryczne. (burze)
10.Pierwiastek chemiczny wykorzystywany w termometrach. (rtęć)
11.Nauka o pogodzie. (meteorologia)
1 5 1