Proszę o przetłumaczenie z niemieckiego na polski
der mantel
die jacke
der regenschirm
die handtasche
das haarband
der anzug
die socken
die ohrringe
die sadaletten
der ring
der slip
die halskette
der reif
der gurtel
die sonnenbrille
das top
die handschuhe
die strumpfhose
der anorak

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:56:56+02:00
Der mantel - płaszcz
die jacke - kurtka
der regenschirm - parasol
die handtasche - torebka (podręczna)
das haarband -
der anzug - garnitur
die socken - skarpety/tki
die ohrringe - kolczyki
die sadaletten - sandałki
der ring - pierścień; pierścionek
der slip - majtki, slipy
die halskette - łańcuszek na szyję
der reif - dojrzały (o człowieku), dojrzały (owoc)
der gurtel - pasek
die sonnenbrille - okulary przeciwsłoneczne
das top -
die handschuhe - rękawiczki
die strumpfhose - rajstopy
der anorak -
2010-04-12T19:17:53+02:00
Der mantel- płaszcz
die jacke- kurtka, żakiet
der regenschirm- parasol
die handtasche- torebka
das haarband- wstążka do włosów
der anzug- ubranie
die socken- skarpetki
die ohrringe- kolczyki
die sadaletten- sandały
der ring- pierścionek
der slip- majtki
die halskette- naszyjnik
der reif- dojrzały
der gurtel- pasek ( do spodni)
die sonnenbrille- okulary przeciwsłoneczne
das top- top
die handschuhe- rękawiczka
die strumpfhose-rajstopy
der anorak- skafander