Odpowiedzi

2010-04-12T18:32:18+02:00
Jak mieli na imię chłopacy którzy pobili Dunaja?
Jak wygłądał Władek i co robił?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T18:34:44+02:00
1. Autorem książki jest:


Irena Jurgielewiczowa
Konstanty Leśny
Jan Krasicki
Adam Mickiewicz


2. Zenek nie chciał wróci do domu, ponieważ:


Nie miał domu
Mieszkał w domu dziecka
Ojciec go nie kochał
Dla matki liczyły się tylko pieniądze


3. Gnębiciele psa to:


Antek i Arek
Piotr i Paweł
Wiktor i Władek
Marek i Michał


4. Zenek ukradł:


50 zł.
20 zł.
5 zł.
100 zł.


5. Julek i Marian to:


Bracia prawdziwi
Bracia cioteczni
Bracia na niby
Bracia przyrodni


6. Tajna ukochana Zenka to:


Ula Zalewskowska
Pestka Ubyszkowska
Ula Zaleska
Pestka Ubyszówna


7. Pies przybłęda to:


Rex
Max
Dunaj
Kacper


8. Pestka i Ula to:


Siostry
Kuzynki
Przeciwniczki
Przyjaciółki


9. Zenek podróżował do:


Wrocławia
Warszawy
Strykowa
Olszyn


10. Tak zwany "obcy" to:


Zenek Wójciak
Zenek Wójcik
Zenek Wójtowski
Zenek Wójtecki





2010-04-12T18:40:11+02:00
Ile lat miał zenek?
Dlaczego chłopiec uciekł z domu ?
Kto odnalazł Antoniego Janicę?
Jak Pestka określiła deszczową pogodę?
Jaką kontuzję miał "obcy" ?
Ile lat miala Pestka ?
Jakim zawodem zajmował się ojciec Uli ?
Co Zenek dostał od wujka z Indii?
1 2 1