Moje zadanie domowe z Polskiego . . .
Krzyżówka o Kornelu Makuszyńskim.


1.Tytuł zbioru recenzji teatralnych-''............. z papieru''.
2.Poemat,za który pisarz dostał państwową nagrodę literacką-,,Pieśń o .........''
3.Miasto, którego Makuszyński został honorowym obywatelem .
4.W latach 1905-1914 Makuszyński był stałym ............. teatralnym.
5.Nazwa wydziału, na którym pisarz studiował we Lwowie
6.Debiut poetycki Makuszyńskiego-,,.................. gwiazd''.
7.Imię Staffa - Pierwszego recenzeta poezji Makuszyńskiego .
8.Miasto, w którym pisarz od 1915 roku był prezesem Związku Literatów i Dziennikarzy Polskich.
9. Drugi wyraz tworzący tylułksiążki wydany w 1930r.

3

Odpowiedzi

2010-04-12T18:39:13+02:00
1.dusze
2.ojczyźnie
3.Zakopane
4.recenzentem
5.filologiczny
6.połów
7.Leopold
8.Kijów
9.wesołego
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T18:43:18+02:00
1) "Dusze z papieru"
2) " Pieśń o ojczyźnie "
3) Zakopane
4) bywalcem
5) wydział filologiczny
6) "Połów Gwiazd"
7) Leopold
8) Stryj
9) "Przyjaciel WESOŁEGO diabła"
16 3 16
2010-04-12T18:53:02+02:00
1.Dusze,
2.Ojczyźnie,
3.Zakopane,
4.recenzentem,
5.filologiczny,
6.połów,
7.Leopold,
8.Kijów,
9.Wesołego
41 4 41