Odpowiedzi

2010-04-12T18:39:51+02:00
1. Po lekcji
2. Owoc na b ....
3. do czesania ( nie szczotka )
4. może Ci się wbic z drewna
5. owad na CH ...
6. jedyny gatun rośliny wieloletniej z rodzaju wrzos
7. Dziecko nie .... do szkoły
8. do picia , napój gazowany
9. wiersz J.Brzechwy , fragment
"Któż się ciebie o to pyta?"
"Nikt. Ja jestem ...."
10. z nich perły
11. przeciwieństwo zachodu
12. stać się hardym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:57:55+02:00
1. między lekcjami.
2. Soczysty, żółto-pomarańczowy owoc, inaczej nektarynka.
3.czeszesz nim włosy
4.może "wejść" w palec np. z deski
5."W Szczebrzeszynie ... brzmi w trzcinie"
6.kwitnie w lesie około września
7.to jabłko nie ... do zjedzenia.
8.pyszny napój z bombelkami.;)
9."Któż się ciebie o to pyta?"
"Nikt. Ja jestem ...."
10. małe stworzonka, zamknięte w muszli; mieszkają w wodzie;)
11.Jest zachód i ... słońca.
12.ktoś hardy.

Proszę bardzo:-)
1 5 1