Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:41:44+02:00
Ale to rozwiązanie wyżej jest na pewno źle :D
niby dlaczego 9? i to nie sa 3 kolejne liczby nieparzyste

2n-1+2n+1+2n+3=63
n-jakakolwiek liczba naturalna

6n+3=63
6n=60
n=10

2n-1 --->pierwsza liczba = 19
2n+1 --->druga = 21
2n+3 ---->trzecia = 23

numer telefonu: 192123

P.S. tresc zadania jest dosc dziwna.. ten numer jest 6 cyfrowy? moze cos zle robie... moim zdaniem moje rozwiazanie jest wierne poleceniu
2010-04-12T18:44:31+02:00
63-6=57
57:3=19
Te liczby to 21, 23 i 25 (tak mi się wydaje)
2 1 2