Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:39:20+02:00
Oblicz stężnie procentowe otrzymanego po rozpuszczeniu 200g cukru w 700g wody.
Cp= ms*100%:mr
mr=200g+700g
Cp=200g*100%:900g=22,(2)
Odp. Stężenie procentowe tego roztworu cukru wynosi 22,(2)%.
1 5 1
2010-04-12T18:39:53+02:00
C%=ms/mr * 100%
C%=200g/900g*100%
C%= ok. 22%
2010-04-12T18:42:44+02:00
Cp=ms:mr×100%

mr=ms+mw
ms=200g
mw=700g
mr=200g+700g
mr=900g


Cp=200g:700g×100%
Cp≈22%