Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T18:45:40+02:00
Australia, Bułgaria, Chorwacja, Hiszpania, Czechy, Jordania
2010-04-12T18:49:20+02:00
Państwa koalicji antyhitlerowskiej TO ZSRR , Stany Zjednoczone , Wielka Brytania , nazywane niekiedy 'wielką trójką'
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:50:59+02:00
ODPOWIEDŹ! :
Albania, Australia, Azerbejdżan, Bułgaria, Kolumbia, Czechy, Dania, Salwador, Erytrea, Estonia, Etiopia, Gruzja, Węgry, Włochy, Japonia, Korea Południowa, Łotwa, Litwa, Macedonia, Holandia, Nikaragua, Filipiny, Polska, Rumunia, Słowacja, Stany Zjednoczone, Hiszpania, Turcja, Wielka Brytania, Uzbekistan.