Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:48:37+02:00
A)trzy setne = 3%
b) jedna piata = 20%
c) siedem dwudziestych = 35%
d) dziewiec dziesiatych = 90%
e) trzy czwarte = 75%
f) osiem dwudziestych piatych = 32%
g) jedna czterdziesta = 1/40= 0,025= 2,5%
h) piec osmych =5/8=0,625= 62,5%
i)siedem dwusetnych = 7/200 = 3,5/100= 3,5 %

Pozdrawiam .!. :D
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T19:04:07+02:00
A) 3%
b) 20%
c)35%
d)90 %
e) 75%
f)32%
g) 2.5%
h) 62,5 %
i) 3,5%