Odpowiedzi

2009-11-04T14:28:28+01:00
Trzeba z dzbanka w którym jest 5l przelać 1l do tego w którym są 3l.
Wtedy w każdym będzie po 4l.
2009-11-04T14:28:38+01:00
Wystraczy przelać 1L z dzbanku w którym jest 5L do dzbanku w ktorym jest 3L.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:29:06+01:00
Moim zdaniem nie możne tego rozwiązać, poniewaz jeden dzbanek ma 3l i nie zmieści się w nim 4l. W dzbanku która ma 5l może zmieścić się 4l. Chyba że to ma bć tak że, w każdym dzbanku po 2l ? :)