Odpowiedzi

2010-04-12T18:46:11+02:00
- bierzemy szkiełko podstawowe
- na szkiełko nakrapiaczem nakrapiamy wodę lub utrwalacz
- na wodzie kładziemy rozdrobniony preparat
-przykrywamy go szkiełkiem nakrywkowym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:47:23+02:00
1.bierzemy szkiełko podstawowe
2.na szkiełko nakrapiaczem nakrapiamy wodę lub utrwalacz
3.na wodzie kładziemy rozdrobniony preparat
4.przykrywamy go szkiełkiem nakrywkowym
Pozdrawiam