Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:48:15+02:00
Obszary pustynne charakteryzuje często występująca susza, skrajnie wysoka (ew. w przypadku pustyń lodowych - niska) temperatura, co skutkuje niskim zaludnieniem tych terenów. Człowiekowi ciężko przystosować się do takich warunków, nie można też sadzić roślin, gdyż pogoda uniemożliwia ich prawidłowe rozwijanie, a hodowla zwierząt jest trudna - mało gatunków jest przystosowanych do życia na pustyni.

Zaludnienie jest więc bardzo małe, a ludzie skupiają się w oazach. ;-)
27 4 27
2010-04-12T18:49:16+02:00
W małym stopniu. najwiecej ludzi mieszka w pobliżu rzek.
4 4 4