Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T14:35:11+01:00
1.Rozwiązanie:
_____________________________________________________
Dane:
g=10m/s²
m=200kg
S=0,2m²
_____________________________________________________
Szukane:
p=?
_____________________________________________________
Obliczenia:

p=F/S |ale F=gm
p=gm/S

p=(10m/s²*200kg)/0,2m²
p=2000N/0,2m²
p=10000Pa

Odpowiedź.Piasek wywiera na dno skrzyni ciśnienie o wartości 10000Pa.
_____________________________________________________
2. Rozwiązanie:

1500 hPa=1500 * 100 Pa=150000 Pa
1500 hPa=1500*KPa/10=150KPa
Odpowiedź. Ciśnienie 1500hPa jest równe 150000Pa, oraz 150KPa.
_____________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
7 4 7
2009-11-04T14:37:39+01:00
1. niewiem jak zrobić niestety..
2. 1500 hPa = 150000 Pa = 150 kPa ;)
4 2 4
2009-11-04T15:26:48+01:00
F=mg
F=2000N
p=F/S
p=2000N/0,2m2
p=10000Pa
p=10kPa
3 2 3