Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:30:53+01:00
Sa poniewaz maja wspolzedne identyczne, z tym ze jedne z nich pomnozone razy -1 i maja odwrotny znak. punkt A lezy w pierwszej cwiartce ukladu wspolzednych a punkt B w 3 cwiartce.

ODP: TAK!
2009-11-04T14:31:48+01:00
Są na sto % ponieważ wychodzi romb
2009-11-04T14:40:29+01:00
Punkty symetryczne względem początki układu mają te same współrzędne tylko z przeciwnym znakiem.

A=(4,1) i B(-4,-1)

W tym wypadku jest to spełnione więc są symetryczne.