Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:55:42+02:00
D] (2x-1):½=(2x-1)×2=4x-2
źle, bo aby podzielić liczbę przez ułamek , mnożysz ją przez odwrotność dzielnika a odwrotnością ½ jest 2

A) 4(k+3) = 4k +12
4k + 12 = 4k +12
k= 1

B)-3(x-y)=-3x+3y
-3x - 3y = 3x + 3y
x=y

C)(12k-4):(-4)=1-3k
-3k + 1 = 1- 3k
k=1
6 3 6
2010-04-12T18:57:05+02:00
A)4(k+3)=4k+12
4k+12
b)-3(x-y)=-3+3y
-3x+3y
c)(12k-4):(-4)=1-3k
(12k/-4)-(4/-4)=-3k+1
d)(2x-1):1/2=x-1/2
2x*2-1*2=4x-2 to było źle
1 5 1
2010-04-12T19:04:20+02:00
A)4(k+3)=4k+12 poprawne
4*k+4*3=4k+12

b)-3(x-y)=-3+3y NIEPOPRAWNE
-3*x-3*(-y)=-3x+3y

c)(12k-4):(-4)=1-3k poprawne
12k:(-4)+(-4):(-4)=-3k+1=1-3k

d)(2x-1):1/2=x-1/2 NIEPOPRAWNE
2x:1/2+(-1):1/2=4x-2
1 5 1