Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:34:16+01:00
Nie wolno zostawiać butelek szklanych na piasku oraz innych śmieci
Nie wolno zbierać roślinności rosnącej w okolicach
Nie wolno zabijać zwierząt żyjących w takim środowisku
Nie wolno leżeć na plaży w czasie przypływu
Nie wolno wchodzić do wody gdy wisi czerwona chorągiew
Nie pal i nie pozostawiaj petów na plaży
3 5 3
2009-11-04T14:35:04+01:00
- Pij dużo płynów
- Używaj kremu z odpowiednio dobranym filtrem
- Nie pal papierosów na plaży
- Nie wypływaj za wyznaczone granice.
- Nie zostawiaj po sobie śmieci
- Nie chodź po wydmach jeśli tam występują.
- Nie niszcz roślin
1 5 1
2009-11-04T15:13:08+01:00
Jeżeli nie umiesz pływać nie wchodż głeboko do wody
Nie zostawiaj śmieci
Nie rozbijaj butelek
Nie dokuczaj innym
1 5 1