Zad.2
Przekątna kwadratu ma długość 24 cm.Jakie pole ma ten kwadrat?


Zad.3
a)Jedna z przekątnych rombu ma długość 10 cm , a druga przekątna jest 4 razy dłuższa.Oblicz pole tego rombu.

b)Jedna z przekątnych rombu ma długość 10 cm , a druga przekątna jest 4 CM dłuższa.Oblicz pole tego rombu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:01:18+02:00
Zad 2.
24 x 24 : 2 = 576 : 2 = 288 cm kwadratowych

zad. 3
a)
10 x 4 = 40 cm
10 x 40 : 2 = 200 cm kwadratowych

b)
10 + 4 = 14 cm
10x 14 : 2 = 140 : 2= 70 cm kwadratowych

P R O S Z E !!!!
117 4 117
no troszkę inaczej zrobione ale dobrze
A jak c
a mi tylko potrzebne a i b heh
dzięki =D
Dzięki dostałam B+ <3 =^.^= ♥
2010-04-12T19:04:49+02:00
Zad 1
a(pierwiastków z 2)=24
a=12(pierwiastków z 2)

P=a^2
P=[12(p.z 2)]^2=288

Zad. 3
a)
d1=10
d2=10*4=40
P=(d1*d2)/2
P=(10*40)/2
P=400/2
P=200

b)
d1=10
d2=10+4=14
P=(10*14)/2
P=140/2
P=70
33 3 33