Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:58:34+02:00
Bardzo się boje podczas burzy, mam lenk przed odgłosem piorunów.Strach przechodzi mnie całą.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T18:59:44+02:00
Podczas burzy trochę się boję, chociaż niewiem dlaczego, ponieważ w takim czasie zawsze jestem w domu. Może przez te pioruny, które co chwilę widać na ciemnym i pochmurnym niebie. Powodem mojego strachu i obaw są również grzmoty. Podczas burzy jest mi też trochę żal, ludzi, którzy nie mają schronienia.

Jeśli jest dobrze to proszę o NAJ ! ;P
1 5 1