Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T20:29:14+02:00
To może być spowodowane lepszą jakościa naszych produktów leprzym smakiem
są tańsze mogą być wytważane naturalnie bez nawozów sztucznych poza to w innych krajach jest euro a złotówka jest dużo tańsza
2 3 2
2010-04-12T21:20:14+02:00
W Polsce produkuje się żywność o lepszej jakości, nie sztuczną, używa się o połowę mniej nawozów niż w innych krajach, nie stosuje się zbytnio genetycznie modyfikowanej żywności. No i są tańsze.
1 5 1