Oblicz różnice w długościach polskich rzek.

Pilica - 342 km
Warta - 762 km
San - 443 km
Narew - 284 km
Soła 89 km
Bug - 587 km

1. O ile dłuższy jest San niż Pilica?
2. O ile dłuższa jest Narew niź Soła?
3. O ile krótsza jest Soła niż Bug?
4. O ile krótsza jest Narew niż Warta?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:01:17+02:00
1. San jest dłuższy od Pilicy o 101km
2.Narew jest dłuższy od Soły o 195km
3.Soła jest krótsza od Bugu o 498km
4.Narew jest krótsza od Warty o 478km
3 2 3
2010-04-12T19:01:41+02:00
1.101km
2.195km
3.498km
4.478km
2010-04-12T19:04:32+02:00
1. 443km-342km=101km
2. 284 km -89km=195km
3.587 km-89km=498km
4.762 km -284 km =478km