Zad.1
a) 15% z 28 zł =
b) 140% z 8 kg =
c) 1,2 z 20 zł =
d) 13% z 25 cm =
e) 4,5% z 4801 =
f) 270% z 2,5km =
g) 3 promili z 1500 kg =
h) 7 promili z 20 tys. zł =
i) 1,5 promili z 4 t =

Zad.2
Pan Artur zarabia 1500 zł miesięcznie, a pan Piotr 2500 zł. Od zarobków płacą 19 % podatku. O ile większą kwotę padatku płaci pan Piotr ?
Odp...

3

Odpowiedzi

2009-11-04T14:42:27+01:00
A)4.2
b.11.2
c.0.24
d.3.25
e.216.045
f.6.75
g.4.5
h.140
i.0.006
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:46:01+01:00
Zad.1
a) 15% z 28 zł = 4,2 zl
b) 140% z 8 kg = 11,2 kg
c) 1,2 z 20 zł = 0,24 zl
d) 13% z 25 cm = 3,25 cm
e) 4,5% z 4801 = 216,045
f) 270% z 2,5km = 6,75 km
g) 3 promili z 1500 kg = 45 kg
h) 7 promili z 20 tys. zł = 140 zl
i) 1,5 promili z 4 t = 0,006t = 6kg

zad.2
podatek placony przez p. Artura - 1500zl * 19 / 100 = 285 zl
podatek placony przez p. Piotra - 2500 * 19 / 100 = 475 zl
475zl - 285zl = 190zl
odp: Pan Piotr placi o 190zl wiekszy podatek od pana Artura.
1 1 1
2009-11-04T14:46:52+01:00
A) 4,2 zł
b) 11,2 kg
c)0,24 zł
d) 3,25 cm
e) 216,045
f) 6,75 km
g)2,5 kg
h) 140 zł
i) 6 kg

Zad 2 .
Pan Piotr płaci za podatki o 190 zł więcej od Pana Artura