Uporządkuj chronologicznie:
...Zawarcie paktu stalowego
...Ukształtowanie się osi Berlin-Rzym-Tokio
...Konferencja monachijska - zgoda na częściowy rozbiór Czechosłowacji
...Przyłączenie Austrii do III Rzeszy
...Likwidacja Czechosłowacji: powstanie państwa słowackiego

2

Odpowiedzi

2010-04-12T19:03:30+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:09:02+02:00
4 Zawarcie paktu stalowego1939
1 Ukształtowanie się osi Berlin-Rzym-Tokio1937
5 Konferencja monachijska - zgoda na częściowy rozbiór Czechosłowacji1968
2 Przyłączenie Austrii do III Rzeszy1938
3 Likwidacja Czechosłowacji: powstanie państwa słowackiego1938