Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:39:39+01:00
Nic mi się nie udaje, ale jestem dobrej myśli.
Czy ja zawszę muszę mieć pod górkę?
Nie mogę nic zrobić, mam związane ręce.
1 5 1
2009-11-04T14:42:26+01:00
1.Bądź dobrej myśli a na pewno coś wymyślimy.
2.Ty masz pod górkę bo masz inną panią od matematyki.
3.Pani Ci związała ręce dając tą kartkówkę twojej mamię.

Mam nadzieje ze się przyda. :)
2009-11-04T14:45:43+01:00
Rok szkolny zaczął się dla mnie źle dostałam złe oceny ,ale zawsze muszę być dobrej myśli .

Kiedy wszystko w moim życiu się unormowało i nabrało sens znów wszystko zaczęło się źle układać czy ja zawsze muszę mieć pod górkę ?!

Nie jestem w stanie pomóc Ci w tej sytuacji mam związane ręce.

myśle że te zadania da ;D dobre na lekcje Polskiego i czekam na twoją opinie pozdroo