Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:09:14+02:00
0b=76,4m
a-długość jednego boku prostokąta
a+2-długość drugiego boku prostokąta
Ob=a+a+2+a+a+2
Ob=4a+4
4a+4=76,4
4a=72,4
a=18,1
18,1+2=20,1
Odp.: Boki tego prostokąta mają 18,1 m i 20,1m.
1 5 1
2010-04-12T19:09:39+02:00
Ob = 2a + 2b
Ob = 76,4
a
b=a+2
76,4 = 2a + 2(a+2)
76,4 = 2a + 2a + 4 /-4
72,4 = 4a /:4
a = 18,1
b = 18,1 + 2 = 20,1
1 1 1