Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:07:46+02:00
Dla wspaniałej Agusi .
Z okazji urodzin dla Bartka od kochajacych dziadkow.
Z okazji I komunii Sw. dla sebastiana.
Dla wspaniałego Kumpla michał .
1 5 1
2010-04-12T19:15:59+02:00
Dla najlepszego kolegi pod słońcem dedykuje tę książke pt."Tajemnicza wyprawa Tomka" z okazij urodzin.

Dla najspanialszej babci dedykuje tą książkę pt........... od wnuczki z okazji dnai Babci

Dla ukochanej siostrzyczki detykuję tę książkę pt.'Czerwony Kapturek" z okazij pujścia poraz pierwszy do przedszkola, kochany braciszek.