Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:17:06+02:00
W dniu 10 kwietnia o godzinie 8.56 samoloto Lecha Kaczyńskiego Tu 154 rozbił się na lotnisku wojskowym Siewiernyj.Nikt nie przeżył.Zgineło 96 osób w tym para prezydencka, wielu posłów, senatorów, dostojników kościelnych, wojskowych, kombatantów, członków rodzin katyńskich. W Polsce ogłoszono tygodniową żałobę narodową.11 kwietnia zostało przywiezione do Warszawy ciało prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.Odbyła się wojskowa uroczystość żałobna na lotnisku Okęcie, gdzie krótką modlitwą rodzina i najwyższe osoby w państwie mogły pożegnać prezydenta.Poza naszym krajem, żałoba zostanie wprowadzona w kilku państwach na świecie: Brazylia (3 dni), Czechy (w dniu pogrzebu 1 dzień), Gruzja (1 dzień), Litwa (3 dni), Rosja (1 dzień), Słowacja (w dniu pogrzebu 1 dzień), Ukraina (1 dzień) oraz Węgry (w dniu pogrzebu 1 dzień).Wszyscy rodacy są pogrążeni w żalu.
2010-04-12T19:20:34+02:00
Dnia 10.04.2010 r. o godzinie 8.56 czasu Polskiego w Smoleńsku wydarzyła sie straszna tragedia. Polscy wysłannicy z prezydentem Polski Lechem Kaczyńskim i jego żona lecieli Tu-154 na uroczystość pamieci polskim ofiarom mordu katynskiego z 1940 roku. Samolotem prezydenckim leciało 88 reprezentantów narodu polskiego wraz z 8 osobami z załogi Tubolewa. 96 osob poznioslo smierc. Celem Polskich przedstawicieli bylo upamietnienie ofiar wraz z modlitwa w ich intencji. Zbrodnia Katyńska była konfliktem miedzy Rosją a Polska a prezydent lech Kaczynski poleciał by usłyszec jedno 8 literowe słowo bowiem - простить "wybaczcie"> dla nas Polaków katyń został przeklety... To miejsce gdzie zgineli polscy jeńcy i elita Polskiego narodu- prezydent.
2010-04-12T19:24:01+02:00
W dniu 10 kwietnia 2010r. na lotnisku pod Smoleńskiem rozbił się samolot prezydencki Tupolew 154M w, którym lecieli: Lech Kaczyński, Maria Kaczyńska i kwiat parlamentu polskiego. Zginęli podczas 4 podchodzenia do lądowania na lotnisku. Mimo próśb wieży podjęto się wykonywania manewru. Gdy samolot kończył obrót i podchodził do lądowania zauważono, że schodzi zbyt szybko i jest za nisko. przesłano tą wiadomość do pilotów, lecz kiedy samolot zawracał powtórnie lewym skrzydłem ściął drzewa na wysokości 2,5m i w wyniku czego doszło do samo zapłonu zbiorników z paliwem. Powstała eksplozja i w odległości 200m porozrzucane były szczątki samolotu. Nikt nie przeżył. Dużo czasu zajęło sprawdzenie ludzi, którzy lecieli tym, prezydenckim Tu-154M. W dzień 70. rocznicy w Katyniu zginęło 96 osób. W tym wszyscy generałowie wojska, biskup, prezydent z małżonką i wielu parlamentarzystów. Wielu ludzi mówi o kolejnym pochłonięciu kwiatu inteligencji Polski przez przeklęty Katyń.