Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-05-15T20:42:29+02:00
A)
0,4kg=400g
400g÷⅖=400\1÷2\5=160
b)
13.70÷1\10=1.37zł
c)
0.64÷3\8=0.24
d)
0.07t=70 kg
70kg÷1\2=35kg
6 3 6
2010-05-15T20:43:21+02:00
A). 0.4/5=0.08
0.08*2=0.16kg
b). 13.70/10=1.37zl
c). 0.64/8=0.08
0.08*3=0.24g
d).0.7/2=0.35t
6 4 6
2010-05-15T20:57:01+02:00
A) 2/5 x 4/10 = 2/5 x 2/5 = 0,16 kg
b) 1/10 x 3,70 = 1/10 x 37/10 = 0,37 zł
c) 3/8 x 0,64= 3/8 x 16/25 = 3 x 2/25 = 6/25 = 24/100 = 0,24 g
d) 1/2 x 0,07t = 1/2 x 7/100 = 7/200 = 0,035 t
5 4 5