Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:12:20+02:00
Pole magnetyczne jest na ziemi bardzo ważne gdyż ziemia to jest jaby taki nasz magnes który przyciąga nas i wszystko co żyje na ziemi . Magnetyzm na ziemi to chyba inaczej przyciąganie ziemskie . Myślę że o to chodzi ?
2010-04-12T19:13:13+02:00
Pole magnetyczne ziemi(grawitacja)sprawia że stoimy w miejscu a nie latamy i też trzyma na naszej orbicie księżyc itd....