Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:19:29+02:00
Mój tata nosi moją mamę na rękach za coś ( twoja działka)
Groch z kapustą no to wiesz śmietnik bałagan ! Moja koleżanka ma bałagan w pokoju na przykład

Pozdrawiam tego trzeciego nie wiem i wogóle nie jestem pewna ale chyba tak
1 1 1
2010-04-12T19:22:12+02:00
- A na straganach- istny groch z kapustą!
- Wytłumaczysz mi jak rozwiązać to zadanie, obiecuję, będę Cię nosił na rekach!
3. Michał uważał, że w czasie kampanii wyborczej obiecywali gruszki na wierzbie.
1 5 1