Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:18:39+02:00
E). CaCO3 ---> CaO + CO2
f). Al2O3 + 6HBr---> 2AlBr3+3H2O
g). Fe + 2HCl--->FeCl2+H2
h). 2Cr+3H2S--->Cr2S3+3H2
i).N2+O2--->2NO
j).2KClO3--->2KCL+3O2
1 5 1
  • Ista
  • Rozwiązujący
2010-04-12T19:19:08+02:00
E). CaCO3 ---> CaO + CO2
f). Al2O3 + 6HBr---> 2AlBr3+3H2O
g). Fe + 2HCl--->FeCl2+H2
h). 2Cr+3H2S--->Cr2S3+3H2
i).N2+O2--->2NO
j).2KClO3--->2KCL+3O2
1 5 1