Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:19:16+02:00
Oddanie hołdu zmarłym, oraz modlitwa za ich dusze oraz przestrzeganie żałoby narodowej.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T19:19:20+02:00
Obowiązkiem każdego Polaka jest.......
okazanie szacunku głowie państwa.
2010-04-12T19:20:16+02:00
Obowiązkiem każdego polaka jest noszenie żałoby przez siedem dni. Modlenie sie za tych którzy zgineli i za ich rodziny.