Odpowiedzi

2010-04-12T19:23:22+02:00
Uważam iż ze złem nie powinno się negocjować, a raczej nie należy tego robić.!
poprzez negocjację pomiędzy stroną dobrą a złą może nas spotkać wiele przykrych rzeczy. Możemy stracic przyjaciół oraz uczynić komuś przykrośc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:24:10+02:00
Jestem pewna że ze złem nie można negocjować. Zło jest bardzo burzliwe i okropne. Nie można się mu poddawać. Przede wszystkim zło trzeba omijać. Często jesteśmy między złem a dobrem. Wiadomo że dobro jest lepsze, ale czasami trudno nam wybierać.

Nie wiem czy może być opisałam własnymi słowami ale coś pozmieniaj coś dodaj od siebie i będzie OK ;) Trochę wzięłam z neta...
2010-04-12T19:24:26+02:00
Jestem pewna że ze złem nie można negocjować. Zło jest bardzo burzliwe i okropne. Nie można się mu poddawać. Przede wszystkim zło trzeba omijać. Często jesteśmy między złem a dobrem. Wiadomo że dobro jest lepsze, ale czasami trudno nam wybierać.