Jakie miasta są położone na tych współrzędnych geograficznych ;
1. 51 stopni 02'N , 13 stopni 44'E
2. 54 stopni 41'N , 25 stopni 17'E
3. 41 stopni 53'N , 12 stopni 29' E
4. 49 stopni 27'N , 11 stopni 05'E
5. 48 stopni 52'N , 2 stopnie 21'E
6. 50 stopni 30'N , 19 stopni 56'E
7. 33 stopnie 27'S , 70 stopni 40'W

Z gÓry Dzięki ^^

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:14:48+01:00
1. Drezno
2. Wilno
3. Rzym
4. Norymberga
5. Paryż
6. ?
7. Santiago
6 4 6
2009-11-04T15:42:06+01:00
1. Drezno
2. Wilno
3. Rzym
4. Norymberga
5. Paryż
6. Kraków
7. Santiego
9 4 9