1] o ile procent obnizono cenę aparatu ? [informacje : kosztował 64 zł a teraz 50,56
2] w 150 g jogurtu znajduję się około 3g tłuszczu. jaka jest zawartosc procentowa tłuszczu w jagurcię.?
dodatkowo 3 ale nie musi być.
3] do 2,5 l wody wsypano 25 dag soli. jaka jest procentowa zawartosc soli w otrzymanym roztworze ?
Wskazówka ; masa 1 l wody wynosi 1 kg.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:32:39+02:00
1.

50,56 / 64 *100 =79%
100-79 = 21%

2.
3/150*100=2%

3.
1kg = 100dag
0,25:2,5*100 = 10%
1 5 1
2010-04-12T19:37:15+02:00
1) 64-50,56= 13,44
13,44/64 * 100%= 336/16= 21%


2)3/150* 100%=1/50* 100%=2%



3) 25/250=1/10
1/10 * 100% = 10%