Odpowiedzi

2010-04-12T19:48:17+02:00
Grzechy wobec I przykazania Bożego .
ZABOBON
BEZBOŻNOŚĆ,
ŚWIĘTOKRADZTWO
SYMONIA
BAŁWOCHWALSTWO
WRÓŻBIARSTWO
ATEIZM
AGNOSTYCYZM



ADORACJA TO MODLITWA DO KOGOŚ LUB JAKIEGOŚ ŚW. PRZEDMIOTU
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:49:20+02:00
*Bóg dał ludziom X przykazanie, by poszanowali oni to, co od Niego otrzymali, by nie pragnęli więcej, by nie zazdrościli i pokochali Jego, a nie dobra, których pragną od innych.
*Dekalog jest wyrazem miłości Boga do człowieka, gdyż On che dla nas ludzi jak najlepiej, dał nam wskazówki, po to, byśmy postępowali wg nich, a przez to będziemy bliżej Niego.
*Adoracja jest to oddawanie czci Bogu ukrytemu w Najświętszym Sakramencie.
*Ludzie znajdują sobie wiele tzw bożków, które odciągają od Boga, bowiem wydaja się ważniejsze, ciekawsze, lepsze. Są to m.in.: komputer, telewizja, gazety, koledzy, zakupy i wiele innych.
1 5 1