Odpowiedzi

2010-04-12T19:41:40+02:00
Segreguj odpady.
Dbaj o rośliny.
Dbaj o zwierzeta.
Nie niszcz roślin.
Nie zaśmiecaj.
Zamiast jeździć samochodem , jedź rowerem, rolkami albo pójdz pieszo.
5 4 5
2010-04-12T19:42:18+02:00
1.Nie chudź po trawnikach!
2.Nie płosz zwierząt w lesie!
3.Pamiętaj, aby papierki zawsze wyrzucać do kosza!
4.Nie łam gałęzi drzew!
5.W lesie zachowuj się cicho!
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:45:26+02:00
1. Nie wyrzucaj śmieci tam gdzie to nie zbyt dozwolone.
2. Sortuj je ! Od czego są kosze do tego przeznaczone?
3. Używaj biopaliw - JA TEŻ CHCĘ ODDYCHAĆ!
4. Proces recyclingu w niczym by mi nie zaszkodził wręcz przeciwnie. Czułabym się doskonale.
5. Gdy będziesz chciał zrobić mi nazłośc pamiętaj, że ja odpłacę Ci pięknym za nadobne i wtedy tego pożałujesz. Więc zastanów się lepiej zanim zrobisz coś na przekór mnie. ; ]
9 3 9