Mam 2 zadania i myślę że nie są zbyt trudne , chciałabym tylko żeby było trochę dużo napisane :) pozdrawiam .



Napisz o swoich odczuciach po usłyszeniu o tragicznym locie Prezydenta.


Napisz co zawierałby twój wpis do księgi kondolencyjnej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:50:45+02:00
1.
Pierwszego momentu gdy usłyszałam iż samolot prezydencki lecący Do katyńa
rozbił się niedaleko lotniska w Smoleńsku byłam w szoku myślałam że to nie prawda jak mogło się coś w ogóle stać Lechowi Kaczyńskiemu bo wtedy myślałam ze tylko on tym zamolotem leciał po pewnej chwili uswiadomiłam sobei że leciała tam masa ludzi.. do moich ocuz napłyneły łzy, myślałam że świat nagle się zawalił powiem tylko tyle że tą strate oddczuwam coraz bardziej.
2. mój wpis zawieral by krótkie zdanie brzmiało by ono tak:
Szanowne kondolencje składam rodzinom ofiar których bliskie osoby zgineły śmiercia tak tragiczną. [*]
2010-04-12T19:53:19+02:00
1.10 kwietnia jak w każdą sobotę udałam się do sklepu.Przechodziłam koło kiosku i ujrzałam nagłówek: Prezydent zginął.Stanęłam i świat zawirował mi przed oczami. Nie wierzyłam,podeszłam bliżej do kiosku,wzięłam gazetę do rąk i czytałam... Ludzie dookoła mnie byli ubrani na czarno. Rozpłakałam się ,omal co nie zemdlałam.Do końca życia zapamiętam ten dzień


2.Nie zapomnę o Tobie ,byłeś godny naśladowania