Odpowiedzi

2010-04-12T19:44:31+02:00
X2=16*16 +18*18
x2=256+324
x=2pierwiastki ze 145
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:44:36+02:00
Ogród rodziców ani ma kształt prostokąta o wymiarach 18m i 16m.
długość ścieżki poprowadzonej wzdłuż przekątnej ogrodu wynosi:

z tw. Pitagorasa
18²+16²=c²
c²=324+256
c²=580
c=√580

a)5√58m=√25*58=√1450
b)2√29m=√4*29=√116
c) 29√10m=√841*10=√8410
d)2√145 m=√4*145=√580
Odpowiedż d jest prawidłowa.