Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:49:29+02:00
Nazywam się sophia. Przed trzema miesiącami zaginęła moja kotka Lilith. Ja szukałam wszędzie, porozwieszałam ogłoszenia ale nikt się nie zgłosił. Ona odeszła nagle i nie wróciła?
Jestem bardzo smutna i dużo płaczę. W maju mam urodziny i rodzice podarują mi małego kotka. Oni mi to obiecali.
1 5 1
2010-04-12T20:43:04+02:00
Nazywam się sophia.
Przed trzema miesiącami zaginęła moja kotka Lilith.
Ja szukałam wszędzie, porozwieszałam ogłoszenia ale nikt się nie zgłosił.
Ona odeszła nagle i nie wróciła.
Jestem bardzo smutna i dużo płaczę.
W maju mam urodziny i rodzice podarują mi małego kotka.
Oni mi to obiecali.